Korona har stengt døren, men banken er åpen via digitale løsninger

For oss er det viktig å være tilgjengelig og tilstede i lokalmiljøene, og heldigvis har vi mange kunder som er innom oss for å få bistand til både små og store saker som angår dem.

Vi ønsker å beskytte de i samfunnet vårt som trenger det som mest akkurat nå.
Banken velger derfor å stenge for drop-in kunder for å hindre videre smittespredning.
Vi er likevel tilgjengelig, og du kan kontakte oss på telefon 63 80 42 00 via kundemeldinger i mobilbank/nettbank, eller på e-post for å få hjelp med dine spørsmål.

Din rådgiver er tilgjengelig via epost og telefon.

Bankens lokaler er bare tilgjengelig etter avtale for å redusere fysisk kontakt som kan bidra til spredning av virus. Du må derfor ringe kunderådgiver når du kommer til banken for å melde din ankomst. Vi ber om at møtet utsettes til senere dersom du har forkjølelsessymptomer. Vi er også opptatt av at våre ansatte skal være fri for disse symptomene dersom de er på arbeid. Det er heldigvis mange av våre ansatte som kan jobbe godt hjemmefra.

Vi håper at dere har forståelse for disse vurderingene.

Vi ønsker å skjerme de i samfunnet som trenger det som mest – derfor har vi innført noen tiltak i banken:

Ønsker du kontakt ber vi deg bruke telefon, melding via mobil eller nettbank, eller e-post. Vi hjelper deg så fort vi kan.
Avtalte kundemøter gjennomføres som oppsatt, men du må nå ta kontakt med din rådgiver for å komme inn i banken.
Klikk her for kontaktinformasjon til våre rådgivere.


Slik kontakter du oss

Send en epost til post@lillestrombanken.no eller ring på telefon: 63 80 42 00 (kl. 8-20 på hverdager og kl. 9-17 i helger)

Vi har stengt for «drop-in». Dersom situasjonen endrer seg til det positive vil vi selvfølgelig åpne dørene før.

Vi beklager ulempen dette medfører, men mener dette er det riktige i dagens situasjon. Vi vil være fullt ut tilgjengelige på telefon og mail, noen med hjemmekontor og noen fysisk tilstede her i banken, det er bare å ta kontakt!